sobota 9. prosince 2017

Vánoční pečení...

Tak už jsem začala...asi před týdnem. Zatím mám deset druhů. Některé už hotové, některé čekají, až nad párou udělám krém z půl kila másla, který pak budu dochucovat podle potřeby. Ořechy, kávou, čokoládou, karamelem atd. 

Tak jen malá ochutnávka. Některé jsem nestihla ani vyfotit a uložila do chladu, než budou nazdobené a natřené krémem. 





Mám Sacher hvězdičky, ořechy, ořechové mušličky, máslové košíčky s rumovoořechovou náplní, linecké, kokosky, vanilkové rohlíčky. 
Ale s těma jsem dnes uklouzla na schodech a při balancování se půl krabice rozlámalo. I to se stane..
Už jsou namleté, přidala jsem do nich kokos a máslo a pár piškotů, rum a budou kuličky. 
A Vanilkové rohlíčky už jsem zadělala znova. A kávové oválky mocca a pařížské trubičky -těsta čekají na zítra v lednici. A ještě budu dělat Marlenkové kuličky z medových plátů. Chtěla bych i perníčky...jako každý rok. Některé druhy jsou nové a některé z těch, co dělám jsem letos vynechala. 


Můj malý pomocníček, je z mého pečení neštastný, nevěnuji se mu, spíš se mi motá po nohama a knučí. Vyžaduje pozornost, chudinka!

Ještě mne čeká výzdoba, vytapetovat v hostinském pokoji za postelí, dokoupit vše potřebné, zabalit dárky, napsat přáníčka, pomalovat okna vánočním motivem, zabalit a poslat pár balíčků...však to znáte všechny, stejně jako já.

Přeji Vám všem krásnou druhou adventní neděli!

13 komentářů:

  1. Ale chudinka pomocníček, musela jsem si ho zvětšit, on je tak roztomilý a snad nemusí dlouho čekat na pomazlení, nedá se mu odolat. Jsem tak ráda, že se máte.
    Dagmar

    OdpovědětVymazat
  2. Ja jeste nic a vubec se mi nechce nic pect,ani me netesi jist tolik masla,cukru...a kdyz jdeme nekam na navstevu,nebo nekdo k nam,hned je slyset...ani to sem nenos,jsme tlusti dost...ale nejsme,ale staci nam kava,trochu vina,miska oliv a syr k ochutnani...

    OdpovědětVymazat
  3. Jediné co peču na Vánoce je jablečný závin,dae

    OdpovědětVymazat
  4. Teda, tolik druhu?! Tleskam. Ja dnes zacala, mam tri a vubec se mi nedarilo. Tak snad to pujde priste tak dobre jako Tobe:-). M.

    OdpovědětVymazat
  5. Obdivuju a tleskám, někdo to musí za nás, lenivky a tlusťošky..., upéct....Cukroví máš krásné a tolik...Ale návštěvy pomůžou se snědením, hezké svátky a hodně zdraví....Milada

    OdpovědětVymazat
  6. Marcelko , já teprve péct začínám - takže trochu závidím ♥ Iva

    OdpovědětVymazat
  7. Marcelko, Ty se tedy snažíš. Už tolik druhů cukroví.A ještě plánuješ další. M.

    OdpovědětVymazat
  8. No páni Marcelko ty jedeš.Tolik druhů.U nás letos redukujeme a je jen pár druhů.Posilam pozdrav a pomocníčkovi pohlazení.Z ❤

    OdpovědětVymazat
  9. Dřív jsem pekla více druhů, ale co chodím do práce tak nestíhám. A také tchýně nás docela zásobuje. Ale každý rok upeču - vanilkové rohlíčky, perníčky (tyto dva druhy už mám), pak pracny, linecké s marmeládou, angličany z ořechů a možná ještě něco z kokosu. Cukroví jsem dělila na půl - půl my a půlku jsem dávala mamce. Letos to budu dělit na třetiny. Ještě dám babi. Manžel má raději vánočku, takže loni jsem pekla ji pekla 4x. Návštěvy k nám moc nechodí spíš chodíme na návštěvu my - tchýně, švagrová, babičky. Znáte to. Někdo prostě nechce chodit nebo se u tchýně sejde celá jejich rodině (nebydlí ve stejném městě a tak přijedou každý rok k ní a mi za nimi přijdeme).
    Tereza

    OdpovědětVymazat
  10. Marcelko, ty jsi hotová cukrářka! Naštěstí máš pomocníka :o)
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
  11. Já se dnes chystám péct dva druhy a tři už mám, všechno ve zdravější variantě, ale asi už udělám jen nepečené :-) Krásný pomocníček, já tu mám na pomoc vnoučka :-) Hezké adventní dny :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Voniaš domovom až k nám...:-)

    OdpovědětVymazat
  13. Zdravím do Irska !
    Jste šikula, na vánoce všecko OK, dům v pořádku, hezky upravená zahrádka, cukrovího napečené už plno... Ale sakryš -o cukroví typu "dog treats" ani zmínky, a pak proč pomocníček kouká nešťastně :-)
    Mějte se hezky, užijte si s Charliem vánoční svátky
    a jsem zvědavá na foto, jak se bude tvářit na stromeček a na sníh (jestli teda u vás aspoň pár vloček na vánoce spadne)
    Jitka.M.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš čas věnovaný mému psaní a za milá slůvka, ale i ta kritická,protože mne posouvají dál!