pondělí 20. listopadu 2017

DIY

Jedna dobrá duše z FB paní Marta z Prahy mi poslala malinké nafukovací balonky, tzv. vodní bomby a tak jsem mohla vyzkoušet  udělat kouličky z bavlněné příze , která se pak po uschnutí lepidla , nasadí na světelný řetěz. 
Potřebovala jsem zmíněné nafukovací balonky, bavlněnou přízi, školní půllitrové bílé tekuté lepidlo, trochu škrobu na záclony-s vůní levandule a trošku vody na naředění. Misku plastovou a gumové rukavice. 
Do pokoje jsem motala na balonky šedočernobílý melír a do kuchyně odstíny béžové. A tady je výsledek... světelný řetěz na ty bežové kouličky musím koupit, tak jsem nafotila zatím pokojové v odstínech šedé. 






Charlíček se mnou "nemluvil". Skoro tři hodiny jsem motala a motala a on ležel nafučený v pelíšku a vůbec se mu to nelíbilo. Však potom jsem házela balonkem a myškou asi dvě hodiny v kuse, abych mu tu mezeru vyplnila. 

Je to rarášek, neposedný ,ale zlatý! Na první fotce jsem ho vyfotila spícího...vzácná chvilka klidu, ale to musím sedět v jeho blízkosti. Jakmile se hnu, je hned vzhůru a jde ihned za mnou. Tento týden začneme trenovat po chvilkách, aby se naučil být sám doma. Tak nám držte palce...

6 komentářů:

  1. Pěkné to máte :) všechno :) Hezký den Radana

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné odpoledne přeji. Marcelko vylepšila jste si baráček nádherně a chlupaťáček Chárlíček je rozkošný.Mějte se s ním hezky.Martina

    OdpovědětVymazat
  3. Bude Ti to o Vánocích krásně svítit. Také jsem to s vnoučaty vyzkoušela a použila jsem vodní sklo. Posílám pozdrav za moře. M.

    OdpovědětVymazat
  4. Marcelko, tleskám, koule jsou parádní, celkem si mě navnadila... Když bude čas...
    Moc tě zdravím a mrně hladím!
    Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Touhle technikou jsme kdysi ve škole dělali stínínka na lampy - z viskocelu a místo lepidla se používalo vodní sklo... Tvoje kouličky vypadají zajímavě.

    OdpovědětVymazat
  6. Nejlepší je ta bílá koulička, chlupatá, pejsani jsou tak roztomilí, když spí odevzdaně na zádech a ty zadní nožičky jak mu trčí, je neodolatelný.
    Světelný řetěz se povedl, také lecos tvoříme.
    Dagmar

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš čas věnovaný mému psaní a za milá slůvka, ale i ta kritická,protože mne posouvají dál!