středa 14. prosince 2016

Vánoční výměna 2.

Ve Vánoční výměně i já obdržela dárek. Vlastně tři precizně vytvořené dárky. Od Katky K. z blogu :http://jaaquarius.blog.cz/ .S Katkou jsme se na dárku tak trochu domluvily mailem, ale ona mne mile vánočně překvapila. Na oplátku jsem jí slíbila uplést něco pro jejího vnoučka Toníčka.  Katka mi udělala radost , protože za mnou do Irska doletěly tyto tři nádherné  ,Katkou upletené ( což obdivuji) košík, servirovací tác a ještě jeden na stůl, třeba na slánku s pepřenkou, cukřenku a vázu s kytkou.





Košíky jistě uvidíte na fotkách během dalších dní a měsíců...protože nyní, kdy tvořím vánoční cukroví, se moje kuchyně fotit nedá... Katko , moc děkuji ! A Toníčkovi jsem na oplátku upletla svetřík, čepici s bambulí a jednu sovičkovou. Další svetřík s čepicí ještě upletu během svátků, až tento modrý Katka vnoučkovi vyzkouší ,abych věděla, zda jsem trefila velikost.


A já budu doufat, že balíček do Vánoc za Katkou dorazí... Martě děkuji ještě jednou za uspořádání Vánoční výměny.

1 komentář:

  1. Marcelko moc krásné košíčky jsi dostala. Katka je šikulka.
    A ty jsi také šikulka. Krásné pletené věci máš pro Toníčka. Přeji ti krásné dny adventní. Z❤

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš čas věnovaný mému psaní a za milá slůvka, ale i ta kritická,protože mne posouvají dál!