úterý 11. října 2016

Eyeblink se nosí v Mariance





Dnes dorazil šátek Eyeblink ke své nové majitelce. Na Slovensko do malebné vesnice ještě s pěknějším názvem Marianka. Alenka mi poslala moc pěkný mail s poděkováním. A já mám radost, že ona měla překvapení a radost! Tohle na blogařském světě mám ráda asi nejvíc. Jak nás spojuje z dálky do dálky.... i když se známe jen virtuálně.A některé z nás se setkávají a plánují setkání a to je super! Eyeblink není dokonale upletený, našla jsem i pár chyb, ale pletla jsem jej a párala mnohokrát s myšlenkou na to, jak bude Alena z blogu Otcovdom (Osblove) překvapená a jakou jí tím udělám radost. Stejně jako ona mně, když mi poslala cd s filmem "Tak daleko, tak blízko".

4 komentáře:

  1. Marcelko, šátek je moc pěkný a ta prima barvička. Určitě Alence udělal radost. M.

    OdpovědětVymazat
  2. Taky se mi moc líbí, no a barvička nádherná :-))

    OdpovědětVymazat
  3. Radosť ta najväčšia, rovnodo srdca!
    Je dokonalý a nádherný a farba úžasná: sýta modrá obloha pred búrkou a zelené melírovanie, asi Marcelkine Írsko v mojej šatke!
    Marcelka, pohladenie je to pre mňa, hoci si tak ďaleko, tak si blízko:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Marcelko, je opravdu moc krásný! Jako moře...
    Hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš čas věnovaný mému psaní a za milá slůvka, ale i ta kritická,protože mne posouvají dál!