středa 6. května 2015

Malování

Příští týden, mne přiletí navštívit můj starší syn s jeho přítelem. Bohužel jejich psíčková v neděli ráno odešla za duhový most a tak doufám, že jejich návštěvu u mne již nemá co pokazit. Tak jsem tak dnes seděla dopoledne a když jsem šla do koupelny, napadlo mne, že bych mohla vymalovat.Mám tu barvu od posledního malování, kdy jsem malovala kuchyni a ložnici a koupelnu s chodbou také. A protože od rozhodnutí nebylo daleko k činu, pustila jsem se do vyklízení těchto dvou mini místností. Jen v chodbě, jestli se tomu tak dá říct, jsou čtvery dveře. Připravila jsem barvu, válečky, štětec na obřezávání rohů a po vyklízení se do toho pustila. Byly asi dvě hodiny, když jsem začala. Tak se podívejte, jak jsem to zvládla. Ještě jsem hned vše vydrhla, vrátila na své místo a řeknu Vám, že dnes budu spát asi jako zabitá! Mám totiž od neděle něco s kolenem, takže pod stahovacíma punčochama ,které musím nosit jsem měla ještě stahovací obvaz na levém kolenu. Bolí jako čert a musela jsem při lezení na stoličku stále myslet na to, kterou nohou nahoru a kterou dolu. Protože , když jsem to spletla, zařvala jsem au... a pejsci začali štěkat. leknutím. Chudáčci byli z toho dneska oba nervozní víc jak já. Asi měli strach, že se někam stěhuji, když viděli, jak stále něco nosím na chodbu a sem do kuchyně. Ale jsem ráda, že chodba i koupelna jsou čisté a že jsem to zvládla. Je to tmavší, než jsem myslela že bude, ale přemalovat to mohu vždycky znova.










Tu čepici jsem měla kvůli vlasům. Tuhle barvu dostat z vlasů je totiž umění. A hlavně ,když je mám skoro do pasu. Minule jsem tečky všech barev tahala z vlasů asi týden. Tahle barva je omyvatelná a po zaschnutí jakoby gumová. Zítra budu pokračovat. Chci natřít polici a zrcadlo a pak Vám to zase ukážu. Dobrou noc.....

7 komentářů:

  1. Ty jsi ďábel :-D je něco co bys neuměla?jsi nesmírně šikovná! A barva je elegantní, líbí se mi.

    OdpovědětVymazat
  2. To jsi vážně šikulka a barva se mi taky líbí :-))

    OdpovědětVymazat
  3. Mne sa farba paci.... Si sikulka.

    OdpovědětVymazat
  4. Marcelo, super! Bude se to líbit určitě i návštěvě!

    OdpovědětVymazat
  5. Ty si ale sikulka...mne sa ta farba velmi paci a neboj, do tyzdna este vybledne :-) Tiez som bola po malovani sklamana a po tyzdni to uz bolo OK (alebo zeby som si na tu farbu zvykla? no neviem) :-) Parada...

    OdpovědětVymazat
  6. Marcelko, máš můj obdiv! A zvolila si moc hezkou barvu!
    Pěkný večer přeji, Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Marcelko, si žena činu, malování já nerada :o) a ta dřevěná futra, hm ty se mi také líbí. Práci zdar a bolest pryč. Jana

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš čas věnovaný mému psaní a za milá slůvka, ale i ta kritická,protože mne posouvají dál!