středa 1. dubna 2015

Svetr jako deka....








Další svetr, velký jako malá deka, pletený od spodu nahoru v odstínech šedé a ecru, s černým lemem, podle návrhu Doroty z blogu Swetrydoroty. Pletla jsem ho za vydatné pomoci Chlapečka(občas seděl u mne na klíně a svetr jsem pletla přes něj) dva týdny. Svetr je beze švů, dá se na něj v pohodě sednout do trávy a chytat jarní paprsky slunce. Teda, až nějaké budou! Tři dny čekám ,až skončí vichřice , déšt a sněžení, abych venku své dílo vyfotila.Ecru odstín je akryl, všechny šedé odstíny vlna s akrylem. Není těžký a dá se do něj krásně zabalit. A naučila jsem se na něm raglán a ještě plést rukávy a ostatní díly na jedné kruhové jehlici dohromady. A díky tomu, že nemá švy , se dá nosit na obě strany.Dorota plete tyto svetry proužkaté, třeba ze 13 odstínů barev. Já zvolila raději tento melír. Mám z něj radost a ještě nějaký svetr podle Doroty jistě zkusím. Pletla jsem jen podle jejího "kursiku" v polštině a fotek.

17 komentářů:

  1. je nádherný...a určite teplý...rada by som videla, ako vyzerá na postave

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad někoho venku přemluvím, aby mne v něm vyfotil, nebo až dorazí nějaká návštěva. Upletla jsem ho dost velký, určitě v něm budu vypadat jako velrybka. Ale hlavně, že je teplý! Díky za komentář.

      Vymazat
  2. Ten svetr mě nadchl. Už dlouho slídím po něčem takovém a tohle je přesně ono! I ten výběr barev je moje krevní skupina.

    OdpovědětVymazat
  3. Marcelko, ten Tě určitě zahřeje. M.

    OdpovědětVymazat
  4. Marcelko těch 100 odstínu šedi :-))) ..je dobrá volba - mám ráda když jsou věci praktické!! měj se pěkně ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky si myslím a hlavně ubylo ze syslírny, i když pár klubek jsem stejně šedé musela dokoupit.

      Vymazat
  5. Marcelko je parádní, ráda bych zkusila svetr pletený v celku, ale popis zatím chybí a tak háčkuju. Měj se hezky :o)

    OdpovědětVymazat
  6. Jé, ten musí být teploučký:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Marcelko, svetr se ti opravdu povedl :-))

    OdpovědětVymazat
  8. jsi šikulka - svetr se mi moc líbí:-) ahoj Zuzana - a mávám:-)

    OdpovědětVymazat
  9. je nádherný, jsem zvědavá, jak ti sluší
    já jsem ještě v euforii z těch Dorotiných svetrů, vypadají jednoduše, vymakaně, luxusně...a těch nápadů....

    OdpovědětVymazat
  10. Marcelko, je nádherný!
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
  11. Very nice! I like color..very practical.
    Greatings from Canada..
    Anne

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš čas věnovaný mému psaní a za milá slůvka, ale i ta kritická,protože mne posouvají dál!