čtvrtek 29. ledna 2015

Na zdraví, pane!



Návleky a sklenka na whisky pro pána na krk. S knírama, aby to bylo jasné, že pro muže! tak na zdraví!

Za návod na návleky děkuji Zuzce, také Tereze z blogu Barvínek a Vlněným sestrám. Od každé jsem se naučila něco... Kníry jsou jen přistehlé, musím koupit tmavé hedvábíčko.

10 komentářů:

  1. Ahoj Marcelko, mávám za vodu. Jsi moc šikovná a potěšilo mne, že ti napomohl i můj návod na návleky:-) Líbí se mi nápad s háčkovanými kníry. Návleky na sklenky jsem už viděla, na určité akce to je fajn. Jenom bych ho neužila, alkohol piji minimálně. zdravím a myslím na Tebe. ahoj Zuzana

    OdpovědětVymazat
  2. Marcelo vypadají krásné.
    Jinak k pleteným ponožkám na jedné kruhové jehlici - psala jsem to do komnetáře a nevím zda jsi to četla, tak ti to vkládám ještě sem. Návod na ponožky asi dohromady nedám. Je to směs dvou návodu. Existuje na to knížka - http://www.beletrie.eu/knihy/pleteme-dve-ponozky-najednou-od-spicky.html. Já mám návod z Praktické ženy - podle ní nahodím špičku a pak pletu podle Sabrina speciál ponožky. V Praktické ženě nebyla tabulka velikostí a moc mě ten návod nezaujal, zase u Sabriny mi nevyhovovalo nahození špičky. Pokud by jsi chtěla, tak ti můžu oba návody naskenovat a poslat mailem. Stačí když mi ho dáš do komentářů a já ti pak pošlu naskenováné stránky v PDF.
    Tereza

    OdpovědětVymazat
  3. Marcelko, to je zase krásných výrobků - dárek pro muže je opravdu vtipný a nápaditý, norka si pokořila naprosto vzorně! A sníh, ten tedy my nemáme, ale nějaká zima se k nám snad blíží...
    Hezký den, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Marcelko, kníraté návleky jsou vtipné. Norský srdíčkový vzor je také moc krásný.
    Zdravím za moře .M.

    OdpovědětVymazat
  5. Mací, to je moc pěkný a vtipný nápad. Soupravička se bude určitě líbit.
    Hezký víkend Anny

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš čas věnovaný mému psaní a za milá slůvka, ale i ta kritická,protože mne posouvají dál!