sobota 12. dubna 2014

TOP

Hotový-konečně a darovaný! Myslím, že Soně sluší. Na mne byl veliký. Nikdo mi předtím nevysvětlil, jak spočítat oka, aby odpovídalo pletení mé velikosti. Stále se učím...ach jo!
Prý dej tam raději fotku bez hlavy...
Tak tady je!
Omlouvá se za černé prádlo pod topem, právě odcházela do indické restaurace do práce mýt nádobí. Top si tu zatím nechala. A už si další češka u mne objednala stejný v černé barvě. A sobě upletu také nový.




9 komentářů:

  1. Tak to je super, ze si nakoniec pokorila dierkovanu vzorku...robila som uz davno a pamatam sa, ze to bolo narocne...jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Jani, bylo to náročné, ale měla jsem radost , že jsem top dopletla.

      Vymazat
  2. Já věděla,že to dáš! parádní práce Marcelko!
    A ty sušenky pekla blogerka v televizi, moc se mi líbily.
    Pohodový večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helen moc zdravím a děkuji Ti. Blogerku jsem v TV neviděla, ale sušenky mne lákaly vyzkoušet.

      Vymazat
  3. Marci ty jsi ale šikulka:-))

    OdpovědětVymazat
  4. povedl se Ti, jsi šikulka:.-) mávám za vodu a přeji hezkou neděli Zuzana

    OdpovědětVymazat
  5. Marcelko, obdivuji Tvou trpělivost. Dílko se povedlo. Zdravím.M.

    OdpovědětVymazat
  6. Marcelko super. Já stále bojuji s velkými projekty. Mám strach, že je nedokončím. Ale háčkované topy se mi moc líbí, tak se snad na nějaký letní přesvědčím. Ale možná jsem měla začít už v zimě. :-D
    Lenka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš čas věnovaný mému psaní a za milá slůvka, ale i ta kritická,protože mne posouvají dál!