pondělí 27. ledna 2014

Keyhole cowl crochet...

Hezké pondělí Vám všem! Já strávila víkend pěkně v teploučku svého pidibytu , protože v Irsku je chladno, věje vítr a do toho se střídá prudký déšt, mrholení, déšt se sněhem, chvilku slunce, za pět minut šedá tmavá obloha a tak stále dokola. Snažím se jíst zdravě, a tak jsem vařila brokolicovou krémovou polévku, opět cuketu s rajčaty a k tomu jen na sucho opečená kuřecí prsa. A nemohu zapnout kalhoty, tak nevím, snad po zdravé stravě nepřibírám?! Ono to ale bude spíš tím, že jsem celý víkend, četla, dívala se na dokumenty a filmy, trochu se učila angličtinu a taky háčkovala. Doháčkovala šál s "klíčovou dírkou", to je doslovný překlad, nevím jak bych jej nazvala u nás. Obal na mobil kamarádce a dvoje "Crazy" palčáky, ty také letí dnes do jednoho úžasného domu, který stojí kousek od Prahy. Ale ty Vám ukáži, až doletí na místo určení.
Ukázala jsem ,co jsem chtěla a jdu do deště. Musím poslat balíčky a zaplatit nájem. Krásné odpoledne Vám přeji a těším se na dnešní příspěvky  u Vás!

13 komentářů:

  1. nemáš blbú skriňu? :)
    pozdravujem do Írska....jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jakou skřín,to nechápu? Myslíš s malým oblečením? Jo, tak to asi mám Janinko.Také zdravím M.

      Vymazat
    2. Marcelko,ty máš určo vlhko ve skříni,a srazilo se ti oblečení Papaaa Hana

      Vymazat
  2. Háčkování je parádní, Marcelko a dostala jsem chuť na brokolicovou polévku :o)
    A ty kalhoty, to je ta zima, ukládáme tuky na horší časy :o)
    U nás aktuálně leden - sníh a mráz!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko brokolicová byla úžasná, dala jsem tam cibuli, česnek, jednu malou cuketu a velkou brokolici. Povařila, přidala lžíci Philadelphia sýru, ten to krásně zahustil a rozmixla.Pepř, sůl mořskou ždibec a muškátový oříšek strouhla. byla báječná.Bez tuku, možná trochu z toho sýra.Také zdravím M.

      Vymazat
  3. Zajímavý šátek s "keyhole" :-) Budu se těšit na fotku rukavic, doufám, že balíček brzo dorazí na místo určení a nebudu dlouho čekat. Brokolicovou polévku můžeme, dělám ji jinak a příště zkusím tvůj recept. Ty kalhoty, to je pracím práškem:-) občas se věci praním a žehlením sráží (to říká manžel). Ahoj a mávám za vodu:-) Zuzana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Zuzanko, balíček už letí, měl by tam být do pátku snad. Já už poště moc nevěřím, ještě ted nemám balík, poslaný 19.12. z Radimi u Kolína. Hezký podvečer M.

      Vymazat
  4. Marcelko víš co to jsou kalorie? To jsou potvory, co ti vlezou do skříně a přešívají oblečení na menší.... no já jich mám teda plnou skříň:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ajko, ty jsi na to přišla!!! Já jich tedy mám asi taky požehnaně, budu muset začít cvičit. nejhorší je, že otevřu blogy a tu-koláč, tu-rohlíčky, tu recept na dort, kdo to má vydržet, když tak ráda peču a zkouším nové recepty? ach, jo...

      Vymazat
  5. Marcelo, nic si z toho nedelej, me je ted taky vse hooooooodne tesne, na jare bude lepe! A hackovani je paradni. Mej krasny den, Katerina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Katko, to potěší, že v tom nejsem sama! Také se mějte všichni moc hezky! M.

      Vymazat
  6. Šál s klíčovou dírkou:-), to jsem ještě neslyšela, ani neviděla. Pěkný. Už se těším na palčáky. Pohodové dny Marci, Zdena

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš čas věnovaný mému psaní a za milá slůvka, ale i ta kritická,protože mne posouvají dál!