úterý 24. prosince 2013

104....

....mám plán, abych ve svém životě vše, co si přeji , stihla. Naučit se, co ještě neumím, poznat někoho, kdo by se mnou sdílel stáří, užít si důchodového věku, mít zase jen jeden domov, kde se budu opravdu cítit doma a taky si znovu pořídit pejska- nejlepšího přítele!
Dnes jsem si tu tak seděla  a prohlížela své fotografie a vzpomínala na své rodiče, kteří tu již dávno nejsou a taky na Vánoce, když jsem byla malá. Největším dárkem pro mne byly vždy knížky, řádkové punčocháče a pyžama s gumou v pase mne nikdy nenadchly. Ale s knížkama to bylo jiné a mám to tak dodnes.
Na téhle fotce je mi rok. Narodila jsem se 24.12. o dva měsíce dříve, než bylo v plánu. Vážila tehdy 1,70kg měřila 46 cm a hned mne prý odvezli dopéct do trouby- jak mi naši celé dětství vyprávěli. Takže mám ode dneška ještě dalších 52 let, abych stihla vše, co je mým snem podle mého plánu. To víte, to plánování máme z dob minulých tak nějak pod kůží. Jestli mi ten plán vyjde, ví jen někdo tam nahoře ! Já ale věřím, i když mé tělo někdy silně odporuje, že určitou část si splnit stihnu! A mami a tati, svíčka hoří  a Vy jste tu se mnou dneska celý den! Moc na Vás vzpomínám a chybíte mi čím dál víc! Sakra, asi fakt stárnu!

19 komentářů:

  1. Marcelko,
    přeji ti krásné svátky a ať se ti vyplní všechna tvoje přání.
    V.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Ti Věruško za přání a vám doma krásné, pohodové sváteční dny! M.

      Vymazat
  2. Milá Marcelko, všechno nejlepší k narozeninám:-) Budu držet palce, aby se Ti tvoje přání splnila - včetně té 104:-) K tomu přeji pevné zdraví a hodně štěstí. Jsem přesvědčena, že všechna Tvoje rozhodnutí povedou tím správným směrem. ahoj Zuzana xoxoxoxoxox

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji Zuzanko za Tvé upřímné přání! Marcela

      Vymazat
  3. Přeji Vám vše nejlepší k dnešním narozeninám. Můj tatínek se také narodil 24.12., plánovaně se měl narodit v únoru. Jen o hodně let dříve než Vy. Přeji poklidné prožití vánočních svátků a splnění všech přání Alice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem se měla narodit v únoru...taínkovi přeji vše nej... Znám i v mém oolí pár lidí stejně narozených jako já a Váš tatínek. Děkuji Alice za přání a užívejte svátky, jak nejlépe dovedete. Marcela

      Vymazat
  4. krásné zamyšlení, fakt jsou to svátky o rodině, přeju všechno nejlepší k narozeninám, hodně štěstí i zdraví nejen do toho nového roku a všechna přání splněná..ne hned, postupně, pomalu... aby se člověk měl pořád na co těšit

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Marcelko! Přeji ti krásné Vánoce a hodně zdraví a štěstí k narozeninám! Užij si dnešní den, slavíš s našim Adamem :o)
    A nesmutni, tak to v životě někdy prostě je...
    Myslím na tebe, pa Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. helenko Adamovi-nádherné jméno mimochodem, přeji vše nej k svátku a Tobě děkuji za Tvá slova. Snažím se nesmutnit, ale o Vánocích mne vždy emoce přeperou!

      Vymazat
  6. Milá Marcelko, přeji ti krásné a klidné svátky. Zároveň ti přeji všechno nejlepší k narozeninám. Pro své rodiče jsi bývala určitě ten nejkrásnější vánoční dáreček.Tak nebuď smutná a měj se fajn Anny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aničko , díky Ti ,také se měj moc dobře! Marcela

      Vymazat
  7. Marcelo preji ti spokojene vanocni svatky a preji aby se ti splnila vsechna tva prani.Ella

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to jen na mně, aby se má přání splnila a já se budu snažit! krásné svátky i Tobě a děkuji za hezké přání! M.

      Vymazat
  8. Marcelo, opozdene krasne narozky a tu dalsi dvaapadesatku radostnou a plnou, ve zdravi a pohode. A taky hezky svatky a tak nejak vsecko.
    Opatruj se, nostalgii rodicovskou chapu. J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za pochopení a přeji jen to nej Tvé úžasné rodině Jani! M.

      Vymazat
  9. Se zpozdenim, ale prece;-) preju vsechno dobre do dalsich let, at se vam dari plnit predsevzeti podle planu:-) do 104 casu dost ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za přání a také za dnešní knižní tip! A času mám... tedy, doufám v to! Hezké dny Vám doma přeji M.

      Vymazat
  10. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš čas věnovaný mému psaní a za milá slůvka, ale i ta kritická,protože mne posouvají dál!