pondělí 18. února 2013

Prosba o pomoc!

Začala jsem háčkovat šálu,vzoreček hezky přibývá,vlnu mi dala kamarádka jako dárek.
návod naleznete zde: http://www.mimibazar.cz/navod.php?id=7775
Zdravím Vás všechny šikulky a protože vím,že jsme šikovné skoro na všechno,chtěla bych vás poprosit,zda některá z Vás neví,jak mám přidat sem na blog Pravidelné čtenáře?Na můj počítač se připojila Ajka-bublinka,snažila se mi pomoci,ale nepřišly jsme na to.Děkuji Vám předem,pokud nám některá z Vás poradí.Dnes jsem byla první den na kurzu-Home care support.Tento kurz pořádá organizace Momentum zde v okresním městě Cavanu pro dlouhodobě nezaměstnané.Po čtyřiceti týdnech vzdělávacího programu a složení závěrečné zkoušky bych měla získat certifikát,platný pro celou EU-pečovatelka,ošetřovatelka starších nemohoucích lidí.Dnes nás začalo 29,muži i ženy.Většina z nás jsou irky a irové,pár litevek,jeden rumun a dvě jsme češky.Budeme chodit zatím třikrát týdně do školy,až se vrátí zpět Výpisy z rejstříku trestů měla by začít i praxe v domovech důchodců či v nemocnici.Dnes mám informací plnou hlavu,protože se na mne valí spousta nových specifických anglických slovíček,týkající se této problematiky.Dnes jsme diskutovali hlavně o lidech upoutaných na invalidní vozíky a o jejich potřebách.Jsme rozděleni do skupin,které v pátek budou na toto téma diskutovat,vyučující bude vše natáčet na videozáznam a každého osobně hodnotit,podle toho,jak se ve své skupině dokáže zapojit aktivně do diskuze.Tak mi držte palce,abych to zvládala.Myslím,že to bude náročných 40týdnů.Chtěla bych se omluvit za vzhled mého dnešního příspěvku,učím se a je to tedy maturita!Budu se snažit přijít na to,jak příspěvky upravit tak,aby vypadaly tak jako většina Vašich krásných blogů,které navštěvuji.Hezký večer všem....

7 komentářů:

  1. Ahoj
    V administraci dát v rozvržení-přidat miniaplikaci(to jest v pravém sloupku).Kliknout na ni a nabídne ti to jako druhé-pravidelní čtenáři na Google.Rozklikni to přečti,zatrhni a ulož.Kdo bude chtít a přijde k tobě na web tak se ti tam sám vloží.Nezapomeň ještě kliknout na uložit uspořádání(oranžov.obdélník).Snad je to co chceš.Jinak já pracuji již 30 let jako pečovatelka se starými lidmi,Tak si to udělej-budu držet palce.Zrovna jsem na noční.Měj se hezky Marťula

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji moc za Tvou radu,zítra se s Ajkou pokusíme pokračovat.Poslala jsem Ti mailík.Příjemnou noční směnu Ti přeji!

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Marci, vidíš, že jsi to po radě od Marťulky zvládla - však už jsem se přihlásila a uvidím každý tvůj nový komentář. Budu Ti držet palce, určitě kurz zvládneš. Máš můj obdiv, dokážu hodně věcí zařídit, ale pečovatelka bych být nemohla.... Vzorek je moc hezký, mohla bych poprosit o návod nebo detailnější fotografii? Díky předem a hezký zbytek večera. Ahoj Zuzana

    OdpovědětVymazat
  4. Zuzanko děkuji,moc mi pomáhá Ajka bublinka.Taky ještě nevím,zda ze mne pečovatelka bude.Najdu vzorek zítra až se vrátím ze školy,myslím že jsem ho našla na MMB.Také hezký večer jdu si připravit úkol.

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Marci!!!
    Tak jsem tě našla.
    Protože je moje domovská stránka blog.cz a ne blogspot,tak ti zřejmě neporadím,ale určitě na to s holkama přijdete.Já mám na blogspotu zaregistrovaný účet,takže také vidím nové články holek,které si přidávám do oblíbených.Až se problém vyřeší,uvidím i tvoje nejnovější články.
    Jinak ta šálka se mi moc líbí,tak určitě mrknu na vzoreček.
    Chci ti moc poděkovat za pravidelné návštěvy a komentáře u mne na blogu.
    Marci,přeju prima večer!!!

    OdpovědětVymazat
  6. Blani díky moc za komentík,pořád s tím zápasím,ale snad na vše časem přijdu.Mám Tě i seznamu blogů,jen nevím proč se tady nezobrazuješ,jako ostatní,když Tvé články se mi v četbě ukazují.No je to pro mne fakt španělská vesnice!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud jsem to dobře pochopila, jedná se o dva rozdílné seznamy. Něco jiného je, když vložíš odkaz do seznamu oblíbených blogů a blogy, na kterých jsi zaregistrovaná jako jejich pravidelný čtenář se zobrazují jinde a jinak. Na blogspotu je mohu zaregistovat jako čtenář a tak mám přehled o všech vložených příspěvcích, na blogu to nejde, tak si je vkládám do oblíbených. Než jsem na to přišla, že jsem si vkládala všechny oblíbené....ale takto rozdělené se mi to líbí víc. Já to vždycky "kouknu" na jiného blogu a pokud se mi něco líbí, tak to zkusím změnit nebo nastavit i na tom svém....jinak jsem samouk a ty to určitě také zvládneš:-) - já používám metodu pokus - omyl, jenom si někdy časem nepamatuji, co jsem to vlastně udělala.....je to pro mne dobrý relax.....ahoj Zuzana

      Vymazat

Děkuji za Váš čas věnovaný mému psaní a za milá slůvka, ale i ta kritická,protože mne posouvají dál!