pondělí 24. března 2014

Pářu se s tím...

A to doslova... Našla jsem návod na jarní svetřík. Moc se mi líbil. Začala jsem plést podle anglického návodu před týdnem, ve čtvrtek večer. http://www.purlbee.com/the-purl-bee/2012/5/3/lauras-loop-cap-sleeve-lattice-top.html  Top se mi líbí.  Krajkovou část jsem k dnešnímu dni párala celkem sedmkrát. Moje kamarádka Zdenka mi na skypu řekla, že ona by s tím dávno mrskla do kouta. Já ne, chtěla jsem na tu chybu v návodu přijít. A nebyla jsem sama, jedna z pletařek v komentářích párala dokonce desetkrát. Svatá trpělivost ! Mám nafocený první pokus před vypáráním, po čtvrtém párání se rozhodla krajku plést jinou barvou.  Světle fialovou. Dnes mi Zuzka přes skype poslala návod na podobný vzor, ale jinak pletený. Tak mi držte palce, s výsledkem se snad pochlubím již brzy. Tady má nepovedená první verze ze sedmi páraných.
Tahle strana úpletu ještě jaž takž vycházela
A tady je krásně vidět, jak vzor ujíždí
Celá zadní část topu, krajkovou část jsem dnes začala po osmé
A musela si spravit náladu, donesla jsem si narcisky, je tu chladno , tak nejsou rozkvetlé
Přeji Vám zítřejší ráno bez deště ,  dobrou náladu a do jednoho nemocničního pokoje posílám pozdrav a díky za skvělou radu!

15 komentářů:

  1. Marcelka, držím prsty.....bude nádherný....jana

    OdpovědětVymazat
  2. Marcelko, obdivuji Tvou trpělivost. A také držím palce, ať se práce podaří. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Maruško, hezky drž prosím palce, tenhle top mne snad opravdu naučí plést na rychlost!

      Vymazat
  3. Ahoj Marcelko, když vydržíš, tak to dáme společně dohromady. V noci mě napadlo, že bys mohla použít i vzorek ze šátku Karolínky - jak jsi o tom psala. Ahoj Zuzana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě, že Tě Zuzko mám. Určitě to splou dáme i takhle na dálku, jen mi to trvá, co? Mávám M.

      Vymazat
  4. Marcelko, to se tak někdy stane, že bych se svým nedařícím se dílem nejraději švihla (a někdy i švihnu :o))
    Teď už to určitě půjde!
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, dnes jsem párala znova ani nový vzorek nevyšel podle představ. Byly rovné strany ale celkově to bylo ošklivé. vypárán byl celkem dvakrát...Dnes si dám oddych začnu zas zítra. Také posílám pozdrav M.

      Vymazat
  5. Drzim palce a tesim se na dokonceny svetrik.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I já se s každou další vypáranou částí těším, že to snad zvládnu Elli. Moc Tě zdravím M. A díky,

      Vymazat
  6. Marci jsi dobrá!!
    Ten vzorek se mi líbí:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak o tom, že jsem dobrá, právě začínám po dalším vypárání pochybovat. Tenhle top jestli dodělám, tak ho snad budu nosit obden. zaslouží si to!

      Vymazat
  7. Zrovna dělám zkušební vzorek na budoucí šaty :-) a proto vyzkoušet Tebou zmíněný vzor mne nestálo velké úsilí. Musím konstatovat, že jsem pletla přímo podle popisu a vychází mi správně http://pleteni.blogspot.it/2014/03/zkouska-vzorku.html. Pokud chceš, ptej se.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. MOC děkuji, Tebou vyzkoušený vzorek vypadá úžasně, vůbec nevím, kde tedy dělám chybu. Psala jsem Ti na Tvém blogu email, s prosbou. Děkuji ještě jednou, sice nevím, zda ještě večer budu mít internet, zrovna si znova opisuji vše z návodu do sešitu. Marcela

      Vymazat
    2. Není vůbec zač :-). Návod je připnutý pod Tvým komentem u mne na blogu.

      Vymazat

Děkuji za Váš čas věnovaný mému psaní a za milá slůvka, ale i ta kritická,protože mne posouvají dál!