středa 12. března 2014

Další ze syslírny.....

Učila jsem se plést podle návodu krajku, byla to fuška, několikrát páráno a stejně jsem po vypnutí našla i pár chyb. Nejvíc mi vadilo, že je každý řádek jinak a že u tohoto pletení mohu jen něco poslouchat. Toto pletení vyžaduje soustředění a pozornost.
Zde chybička, vlevo nahoře dvě malé dírky, které do vzoru nepatří.
Vzor se mi ale líbí.
Když ho mám na krku, přemýšlím, zda šedou část nevypárat a nenechat jen šálku. Co myslíte, nebo uplést další? Přeji Vám všem hezké slunečné dny. I když včera jsem na netu četla, že má k Vám o víkendu přijít ochlazení a sníh, přeji Vám raději dny plné jarního slunce!
http://www.knitting-and.com/homework/perfection-leaf-lace.htm Kdo by chtěl zkusit , zde je návod na krajku.



12 komentářů:

  1. Marcelko,
    téédy- ta krajka je moc hezká!! A že tam je nějaká chybička...to vůbec nevadí, je Tvoje a vím, co Ti dala práce!!! U tohohle pletení se musí dávat veliký pozor a nedá se plést ani u filmu...viď?
    Líbí se mi, jak to máš udělané, nechala bych to tak...a můžeš si uplést další!! :o))
    Měj se moc hezky a gratuluji ke studiu!!!!
    (doufám, že sníh už k nám nepřijde!!!:o))
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  2. Ta krajka je nadherna, to se fakt da uplest? Fakt je krasna

    OdpovědětVymazat
  3. Marcelko, krajka se ti moc povedla, šátek bych nechala jak je a upletla bych širší šálku - vzorek bych rozšířila zrcadlovitě na druhou stranu. Těch dírek si nikdo nevšimne a manželova maminka říkala - hloupý to nepozná a chytrý si bude myslet, že to tak má být:-) A vzoreček mi připomíná propletená srdíčka:-) ahoj Zuzana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Zuzko, zas jsem šla spát skoro až ráno. Taky mi připomíná srdíčka, ale originál šátku špičatého byl vážně hezčí. Ale ne můj.... Mávám do dálky M.

      Vymazat
  4. Marcelo to je fakt nádhera. Ty už jsi mistr !!!
    P.S. už mám bambulkovou na ovci :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak držím palce, aby se ovečka povedla. přemýšlím, zda ji nezkusit také, ale v černé, když jinou bambulkovou nemám. Těším se na Tvůj výsledek a děkuji Ti za komentář. M.

      Vymazat
  5. Krásný šátek, zda nechat/nenechat Ti neporadím, ale já jsem praktik a mám ráda teplo kolem krku:)
    Tak třeba až se oteplí tak užší variantu?
    A ten vzor se mi taky moc líbí:)
    Přeji krásný den,
    Kája

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však mi moc pomohlo i pletení z Tvé výzvy. Tobě také hezké dny a díky za návštěvu u mne tady. M.

      Vymazat
  6. Ahoj Marci!
    Opravdu hlásí,že o víkendu k nám dorazí zase zima...doufám,že to snad nebude pravda.
    Šáteček se ti povedl moc,tak ať hezky slouží!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš čas věnovaný mému psaní a za milá slůvka, ale i ta kritická,protože mne posouvají dál!