pátek 14. února 2020

Pátek 14.2. -Valentýn

Krásného Valentýna Vám všem, co jste zamilovaní a tento svátek slavíte!



Já si jen koupila koblihu ve tvaru srdce, narcisky ,to přivolávám jaro a ke koblížku capučínko!


                                          
Bylo to moc dobré


V týdnu nám poprvé napadl sníh, bohužel vydržel jen jeden den a opět ho vystřídal silný vítr s deštěm.


Proto jsme s Charlíčkem trávili čas doma v teple , u krbu


Takhle na mne Charlík leze, když ležím s knihou. Chce ,abych si s ním hrála, ne abych četla.


Přesto se mi za dva dny podařilo přečíst knihu o veterinářce, která odešla z Anglie na praxi do USA, ale nakonec se tam vdala a začala po studiu pracovat na veterinární klinice. U některých příběhů jsem nutně potřebovala krabici s kapesníky, příběhy pravdivé byly některé opravdu smutné. Přesto se mi kniha moc líbila. A začal číst druhou, má výborné recenze a 536 stran, tu za dva dny nestíhám přečíst.



A na víkend jsem upekla litý koláč, s povidly a tvarohem. Jen v menší koláčové formě, když nikdo nepřijde na návštěvu, budu ho jíst ještě v uterý i tak...
Přeji Vám všem krásný víkend, sem má opět dorazit nějaká bouře, říkali ve zprávách, tak budu mít čas u krbu dočíst tu druhou knihu. Snad bouře nebude tak silná, jak slibují a budeme všichni v pořádku.

3 komentáře:

  1. Marcelko, tak ať fouká jen tolik, aby bylo příjemné být zalezlá u krbu s knihou :). U nás má být snad zítra sluníčko (aspoň trochu), tak jsme si naplánovali výlet.
    Měj se pěkně

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj,
    úplně stejně na mě lezou moje kočky, abych se s nimi mazlila a nečetla si:-) Já jsem tento týden dočetla klasiku - 451 stupňů Fahrenheita. Zaujal mě ale hodně ten koláč s povidly, nedáš sem i recept?:-)
    Hanka z blogu ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Taky ráda čtu. Teď jsem dočetla knížku s názvem Poledne u Tiffanyho a líbila se mi moc.
    Koláč vypadá moc dobře.
    Pěkný víkend!
    Hanka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš čas věnovaný mému psaní a za milá slůvka, ale i ta kritická,protože mne posouvají dál!