pátek 31. srpna 2018

365 dní

je to dnes , co odešel za Duhový most Chlapeček! Vzpomínám na něj pomalu každý den, když Charlíček udělá něco, co mi Chlapečka připomene. Jen je škoda, že tam nahoře nejsou návštěvní hodiny...jak se říká v tomto anglickém citátu:


Wish Rainbow bridge had visiting hours !

Miss you Chlapeček!










12 komentářů:

  1. Clovek nezapomene ani za tisice dni... Marcel, i tak peju klidny vecer. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Ti Marcel, vzpomínám na všechny, nejen na Chlapečka, ale i na Mášenku s Táničkou a Kesynkou.Byli všichni součástí rodiny a máš pravdu ani za tisíce dní nezapomenu.Hezký víkend i Tobě!

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Je to tak Lucie, jsou momenty, které nám ty miláčky připomenou vždycky.

      Vymazat
  3. Při pohledu do psích oček mi slzy tečou, mám strach až to přijde i na nás, přece jen 14,11,10 je na pejsky už věk.
    Dagmar

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, neplač, je to život , ta naše štěstíčka bohužel stárnou rychleji. Napíši email a moc zdravím !

      Vymazat
  4. už jsem to tu psala - lidský život se dělí na etapy, podle toho, který pes s námi zrovna žil ....datum událostí si třeba nepamatujeme přesně na rok, ale víme naprosto přesně, že to bylo na podzim, ten rok, když měla Asta první štěňata....
    A ta Vaše společná etapa s Chlapečkem a Kesynkou byla hezká a byli jste spolu šťastní, Tak nesmutněte, a jenom vzpomínejte na to hezké, co jste spolu prožili a co Vám tito pejsci přinesli do života. Bohužel, je to běh života, ale jak to vypadá Chl. a K. odešli, ale poslali Vám za sebe náhradu - a když se podívám zpět na Vaše fotky Charlieho s toaletním papírem a nebo ten vykousaný plech piškotu - je ta náhrada vydatná .-)
    ps - na milované psy - ale i kočky a jinou havěť se nezapomíná, ta jejich stopa tu zůstává pořád....
    Jitka M

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Charlíček je opravdu skvělá náhrada, taky mu říkám, Tebe mi poslali oni, vid?Chárlínek je pátý... je s ním spousta legrace od rána do noci. Má spoustu energie a elánu. Prostě vydatná náhrada!

      Vymazat
  5. Marcelko, nikdy jsme psa neměli, ale vím, že bych se cítila stejně jako ty...Máš ale skvělého kamaráda na další roky, tak si to spolu užívejte.
    Přeji ti pohodové dny.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo by mi tu bez psa smutno, jsme tu jen spolu a je mi veseleji. Nedovedu si představit, být bez něj. Potom co odešli Chlapeček a Kesynka během dvou měsíců, byl Chárlie pro mne opravdu dar.Krásný víkend Ti přeji Alenko!

      Vymazat
  6. Marcelko, skoro na den to jsou dva roky, co nás opustil Barnabášek. Už vzpomínám s láskou, ne s tou hroznou bolestí v srdci, i když slza mi teď ukápla. Oni se ti noví raraši starají o to, abychom na smutnění neměli čas.
    Pohlaď ho za mě a nesmutni, Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Byl to úžasný tvoreček. Nedávno jsem si tu u tebe na něj zavzpomínala taky. Naše Ťapinka byla srnčí pinč, takže mi ti tví společníci byli blízcí.
    Měj se krásně, Marcelko. Pa.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš čas věnovaný mému psaní a za milá slůvka, ale i ta kritická,protože mne posouvají dál!