středa 25. září 2013

Kytičkový dárek s dekorací podzimu

Dnes mi dorazil balíček až z dalekého Slovenska od Andrejky z blogu http://revedevivre.blogspot.com/ a udělal mi velikou radost.
Andrejce se opravdu podařilo mne překvapit, hned jak budu mít trošku času , uháčkuji k dýni ještě menší háčkované tykvičky . Moc děkuji Andrejce za pěkný dárek a dopis, který jsem v balíčku našla, přála si vytvořit pro mne něco osobního a myslím, že se jí to podařilo skvěle!
A Věrušce tímto děkuji za čas věnovaný pro zprostředkování této akce a hned ,jak dostanu zprávu od Veroniky, že obdržela ode mne balíček, ukáži Vám ,co jsem tvořila já.
Děkuji Vám za Vaše milé návštěvy u mne a za komentáře pod příspěvky, které mi vždy udělají radost.
                                      Dobrou noc a krásný první podzimní týden Vám všem!

3 komentáře:

  1. Marcelko, dostala jsi krásný dárek. Já ti děkuji za fotku toho tvého, galerie se již pěkně rýsuje.
    Hezký den ... Věra

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkný dáreček jsi dostala:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Marcelka, som rada, že Ti darček urobil radosť a už sa teším na háčkovanú verziu tekvice. Pekný deň
    Andrea

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš čas věnovaný mému psaní a za milá slůvka, ale i ta kritická,protože mne posouvají dál!