středa 25. září 2013

Kytičková podruhé!

Dnes jsem dostala na meil zprávu, že balíček ode mne dorazil na místo určení, tak Vám ukáži,co jsem tvořila já.Veronice udělal radost a o to přece ve výměnách jde!
Věneček je má práce, ale chtěla jsem ještě poslat něco z Irska, tak jako vždy, tak jsem koupila v novém Vintage obchůdku velmi starou ručně háčkovanou jemnou dečku a vosk s vůní melounu.Veronika napsala ,že vosk krásně provoněl balíček a dečka, že je to ta nejjemnější práce, co kdy viděla.Věneček dostal místo na okně aby jí prý rozzářil dnešní pošmourný den a tak mi udělala radost! Věrušce ještě jednou díky za tuto akci a už se těším,zda někdo utvoří vánoční-zimní výměnu.
A já jdu pokračovat ve psaní projektů a Vám všem přeji krásný den uprostřed týdne!

4 komentáře:

  1. Ahoj Marcelko, hezky jsi to vymyslela a uháčkovala:-) Tvůj nápad oceňuji o to víc, že mám doma spoustu růžových malých klubíček a přemýšlela jsem, co s nimi. Tak si časem naháčkuji kytičky na věneček. Díky za inspiraci. hezký víkend. Zuzana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad Ti již bude ráno lépe přeji hezký start nového týdne!A děkuji za pochvalu,Tvé kopretinky jsou také nádherné!

      Vymazat

Děkuji za Váš čas věnovaný mému psaní a za milá slůvka, ale i ta kritická,protože mne posouvají dál!