čtvrtek 21. března 2019

Charlie

Charlie roste jako z vody. Ten čas, který spolu trávíme každý den, je k nezaplacení. Občas zlobí, hodně si spolu hrajeme a chodíme na procházky, bohužel díky nynějšímu častému dešti ne tak často, jak bychom oba chtěli. Charlika dostat ven , když prší ,je nadlidský úkol. On pak totiž couvá, nejde dopředu!



Na druhém obrázku má v tlamičce klubko vlny. Moje pletení ho láká od malička! Je to potom pro něj skvělá hra, on vepředu s klubkem v tlamičce a já za ním běžím, se snahou klubko získat. Horší je , když se zmocní celého pletení i s jehlicema, už mockrát jsem rozpáraný kousek díky Charlíčkovi znovu chytala na jehlice a doplétala! 

Máme první jarní den za sebou a já se na hezčí počasí a práci na zahradě moc těším! Jenže zatím se počasí pěkně ukazuje: déšt střídá mocný vítr, ještě občas sníh s deštěm a nebo i ledové kroupy! Ale i tak už se na jaro připravuji :


Koupila jsem nové květináče na plot a na okno, ale zatím jsou vevnitř. Ven půjdou až se počasí umoudří! Zatím jsem si koupila v květináčích dvě mini růžičky a v kuchyni na polici jim to sluší! Doufám, že vydrží a že porostou i poté, co je přesadím ven.



Pletu druhý návlek , ale našla mi Jaruška na fotce  chybu, tak jsem úsek se šípky musela celý vypárat a začít jej znova. Chyba opravena a já je snad brzy dopletu. 



Každý týden mám na stole nějakou jarní kytičku, která mi vždy kuchyni rozzáří , jako třeba tyhle narcisky ! Charlíček chodí mezi dveře kontrolovat , jak to s tím deštěm a větrem vypadá! 

Přeji Vám všem krásný začátek jara, mně přiletí za dva týdny návštěva od nás z Loun, Zdenka s jejím Vaškem, kteří tu za mnou byli už v mini bytě asi před pěti lety. Tak doufám, že se do té doby počasí trochu umoudří, nebude tolik pršet a budeme výletovat po okolí! 

10 komentářů:

  1. Marci, návleky parádní a Charlík roztomilý. Měj se krásně. P.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pavlí moc děkuji, u Tebe já obdivuji stále krásnější šátky ,které pleteš! Měj se hezky a krásné jaro Ti přeji!

      Vymazat
  2. S Charliem jste nerozlučná dvojka, to je jasný, Marcelko. Obaly na květiny jsi pořídila moc pěkné, osázené budou dělat parádu.
    Zdravím do dálky, užívej jara.
    Jindra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jindřiško i já Tě moc zdravím a děkuji za komentář! Hezké jaro Tobě , holčičkám a celé rodině!

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Stáni prosím Tě pošli mi znova svou adresu, asi jsem Tvůj mail omylem vymazala, pořád tu mám čajík pro Tebe! A děkuji moc!

      Vymazat
  4. Marcelko, moc zdravím Charlíčka, je to fešák a roztomiloušek :)
    Práci s návleky obdivuju, to tedy jo! Držím pěsti, ať už párat nemusíš :)
    Měj prima dny, Petra

    OdpovědětVymazat
  5. Marcelko, Charlie je kouzelný pejsek, skvělý parťák :o)
    Moc chválím ty návleky, je to krása!
    A přeji ti hezké jaro, náš čeká luxusní slunečná sobota!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Charlíček je roztomilý,užíváte si to spolu oba. Květináče sis koupila moc pěkné a navléky budou nejen hřát, ale bude co i obdivovat. Tak zdárné dokončení!
    Příjemné dny!
    Hanka(bavi-mne-to.blog.cz)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš čas věnovaný mému psaní a za milá slůvka, ale i ta kritická,protože mne posouvají dál!