středa 13. února 2019

Z uplynulých dní....

Nějak jsem tu dlouho nebyla. Mám problém s počítačem, asi můj stařeček dosluhuje, takže musel do opravy, potřeboval revizi, něco odinstalovat, vyčistit disky atd. Nešly mi psát komentáře, ale na to jsem už přišla, doufám! Také doufám, že mi blog nezmizí! Docela by mne to mrzelo. Za tu dobu co jsem tu nebyla, se nestalo u mne nic mimořádného. 

Slíbila jsem Vám ukázat, s čím mi pomohl v domečku, mé kamarádky manžel Pepíček, v době Vánočních svátků. Protože dveře do mého obýváku se původně otvíraly dovnitř a zabíraly moc místa, hned po nastěhování jsem je vysadila. Ale z chodby neskutečně táhlo. Tak jsem tehdy koupila obyčejné plastové zatahovací dveře, které ale častým používáním začaly praskat a hlavně nebyly až k zemi a tudíž zase táhl studený vzduch dovnitř. Tak jsem se rozhodla koupit lištu na dveře šoupací, kolejnici, dřevěné větší dveře a prodiskutovala to před Vánoci s Pepíkem přes skype. Dokoupila vše potřebné a tady jsou:



Jsem Pepíčkovi vděčná , i proto, že jsme všichni byli nemocní, skolila nás chřipka a přesto, co mi slíbil, mi v domku opravil, udělal vše, co bych sama nezvládla. Další problém byl podobný, pokud netopím v krbu a topím normálně radiátory, opět táhlo dovnitř krbem. Potřebovala jsem vymyslet nějaký kryt na krb na dobu, kdy krb nepoužívám. Pepík vymyslel kryt z dřevotřískové desky na magnety, já dokoupila tapetu , která je nad krbem, úchytky a Pepík vyřízl přesně na míru kryt, který plní perfektně svůj účel!!!

A vypadá to super !
Protože jeden víkend měla přijet na návštěvu Irenka s Vládou , upekla jsem žloutkové věnečky, na pohoštění. Byla to příjemné odpoledne, dlouho jsme se neviděli a hráli jsme karty, věneček nezůstal ani jeden! 

Taky jsem dělala Korejskou mrkev-salát , další týden jsem dělala lívance a tento víkend perník s citronovým krémem  podle receptu Lucie z blogu NESTO, která tak pekla Vánoční dort. 




Jaruška z blogu Redneval na svém FB  vyzvala pletařky ke společnému pletení Leg warmers -návleky s příběhem . Tak jsem se také připojila a pletu návleky s vyplétanými vzory. Jen ty mé jsou ze silnější vlny, tak nevypadají tak hezky, jako ty Jaruščiny. 



Jeden návlek mám již skoro hotový a začala jsem plést druhý. Až je dopletu oba, určitě je zde ukážu! 

Děkuji Vám všem, které jste dočetly až sem a doufám, že zde budu zase častěji! 
I tady byl sníh, letos jenom jedno jediné dopoledne. Nyní jsou již teploty okolo dvanácti st. a v noci jsme na 4 až pěti stupních plus. 


Hezký zbytek týdne Vám všem!

18 komentářů:

  1. Dveře se povedly. A nad věnečky se mi sbíhají sliny.
    Měj se pěkně

    OdpovědětVymazat
  2. Marcelko!!
    hezké fotky a dveře vypadají skvěle a plní svůj účel!!
    Tak hezky ple´t druhý návlek a mějte se s Charlíčkem krásně!!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A vy s Barouškem,se mějte také moc hezky! Však víš že pletu a pletu! Ale tak hezké jako ty máš , nebudou!

      Vymazat
  3. Marcelko, návleky vypadají super!! Krásný vzorek!
    A i dveře a krb se vám povedly, klobou dolů, pěkná práce :)
    Moc zdravím Charlička :)
    Měj prima dny, Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Petruš moc děkuji, mám z obojího velkou radost. A Charlíčka pozdravím ! I ty se měj krásně !

      Vymazat
  4. Marcela - Nordic Passion14. února 2019 v 13:02

    Marcel, není nad takové kamarady. Úžasně jste to vymysleli. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš úplnou pravdu, jsou zlatí, že už druhé Vánoce za mnou letěli a ještě u mne místo odpočívání Pepík pracoval! Hezké dny Marcel a děkuji!

      Vymazat
  5. Pepíček má zlaté ručičky - krásné dveře a ten krb vypadá úžasně. Návleky jsou parádní,jste šikovná a ty věnečky bych si s chutí dala taky,jsou jak od cukráře.
    Krásné dny.
    I.N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pepíček je opravdu všeuměl, jsou to s Jitkou moji letití přátelé. Už skoro rodina! Děkuji za návštěvu u mne! Krásné dny i Vám!

      Vymazat
  6. Sleduji Váš blog docela dlouho, vždy se " pozvu na návštěvu" a moc Vám v té dálavě fandím. Domeček jste pěkně vylepšila, klobouk dolů. Tak ať se daří.
    Andy

    OdpovědětVymazat
  7. Že věneček nezustal ani jeden se vubec nedivím :-P Já teda ujíždím na větrnících, ale věnečkem taky nepohrdnu, my většinou u karet máme nějakou tu chutovčičku, nebo brambůrky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak byla i obložená mísa se šunkou a sušenou italskou šunkou a rajčátky, olivami a sýrem a oříšky plná miska . A zmrzlina a kafíčko!

      Vymazat
  8. Mužská pomoc při úpravách domku je moc dobrá. Marcelko, stejně Tě obdivuji, jak to vše sama zvládáš. Posílám pozdrav za moře. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško jsem češka! My toho přece zvládáme hooodně! Všechny !I já posílám pozdrav celé Vaší rodince!

      Vymazat
  9. Nádhera, Marcelka,posúvne dvere si zvládla skvele a skôr, ako my, ,,hrdzavé,, kolajnice u nás ešte čakajú...
    Správne, dosť sa o mne, o nás dozvieš, ak prečítaš môj blog ,,štvorček,, po ,,štvorčeku,, od začiatku, je tam všetko s čím a ako som sa vyrovnávala a naj udalosti v rodine:-)
    Alena

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš čas věnovaný mému psaní a za milá slůvka, ale i ta kritická,protože mne posouvají dál!