pátek 7. listopadu 2014

Pletené čepice

V jednom z minulých příspěvků jsem dávala fotku rozpletené čepice na kruhových jehlicích. S výsledkem nejsem moc spokojená. Nelíbí se mi vzadu šev a tak se musím naučit plést i jiným způsobem.
Navíc pletu hodně volně a okraj čepice jsem musela obháčkovat, jak byl volný. Ale vyzkoušela jsem si ujímání na této čepici, tak snad další bude lepší. Dnes jsem koupila i ponožkové jehlice ,protože jsem vyčetla , že se vršek čepice plete na nich lépe.
Večer jsem včera našla návod na čepici pletenou tzv zkrácenými řadami. Tak ji zkouším uplést. Tohle je výsledek asi po hodině pletení. Tato čepice se po upletení sešije a vršek se stáhne přízí. Plete se mi hezky, jsem zvědavá na výsledek.
Přála si tašku, sítovanou, delší ucha. Má ji mít... Snad udělá radost. Už letí....


3 komentáře:

Děkuji za Váš čas věnovaný mému psaní a za milá slůvka, ale i ta kritická,protože mne posouvají dál!