úterý 29. dubna 2014

Jaké byly ?

Já udělala vaječnou tlačenku
Do formy na bábovku
Konečný výsledek
Mé Velikonoce? Skvělé, se spoustou dobrého jídla a pití, sluncem, grilováním a hrou "člověče nezlob se" ,u které jsme se moc nasmály. Byla to party pro 3 dospělé ženské a jednu 13cti letou slečnu. Moc jsme si to užily , relaxovaly a vůbec nám nevadilo, že se tu nedrží zvyk z šupáním a opilými návštěvníky. Každá jsme něco ukuchtila a velikonoční pondělí si vážně MOC užily!
Domácí rohlíky k vaječné tlačence
Podle nového receptu, s celaskonem
A taky nějaké berany ,berany, duc....
Beránky jsem polila čokoládou, napekla velikonoční perníčky a foto beránka s perníčky někam záhadně uložila a nemohu jej najít. Mám půjčenou wifi a tak jsem hned přidala slíbený příspěvek a včera do tří do rána četla Vaše blogy. Zítra mi přijde technik udělat do bytu připojení na pevnou linku a internet. Tak pak ještě budu čekat na modem a po 15.5. již snad budu on-line.
A "má" tulačka, čekající každé ráno na příděl masa si vodí kámoše. A v pátek mám na hlídání do soboty malé štěně Jack Russela Penny. Z irské rodiny, mají doma ještě v klecích 8 andulek, tak doufám, že ty nechají doma. Moc Vás zdravím a mávám M.

7 komentářů:

  1. Marci pěkné svátky jsi měla:-) Tlačenka vypadá lákavě, rohlíčky stejně a beránčí trio tedy je:-)))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  2. Velikonoce byly v dobre parte tak jak to ma byt.Ta tlacenka vypada chutne mohla by jsi pridat recept? samozrejme za budes pripojena na internet.

    OdpovědětVymazat
  3. Marcelko, takové velikonoce jsou nejlepší!! Plné pohody, smíchu a dobrého jídla :-) Beránci jsou krásní!! A vaječná tlačenka je pro mne novinka :-)
    Tak ať je čekání na návrat do cyber world krátké a kreativní!
    Mávám z dálky do dálky!

    OdpovědětVymazat
  4. Takový velikonoce bych brala. Můj sen :) Hezky se to čte.

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Marcelko, Velikonoce nepatří mezi mé oblíbené svátky a tak jsem to moc neprožívala - beránek byl a nějaké pečení také:-) a řízky jsem usmažila rovněž. Vaječnou tlačenku moc nedělám. Zaujal mne ten celaskon - můžeš později napsat recept? Díky předem a kočky jsou fajn:-) už se těším, že budeš na netu. ahoj a mávám a mávám. Zuzana

    OdpovědětVymazat
  6. Marcelko,vidím,že jste se měly moc hezky, krásná forma na beránky a rohlíčky - no mňam!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Tlačenka vypadá moc krásně. S křupavými rohlíčky... mňam!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš čas věnovaný mému psaní a za milá slůvka, ale i ta kritická,protože mne posouvají dál!