pátek 28. června 2013

Radost a překvapení....

mi přichystala Zuzka z blogu Korálky dnů. Nedávno jsem jí posílala dečku z Irska a ona mi chtěla také udělat radost a radost mi udělala dokonce několikanásobnou.Přišla mi od ní obálka a v ní se skrývalo překvapení...1.knížka jako dárek s věnováním, moc jsem si ji přála, protože jsem o ní a autorce četla zajímavé povídání u Anýzovky v zemi cikád.


Tohle byla druhá knížka, pro mne velikánské překvapení,za které Zuzce moc děkuji.Dalším velikým překvapením byly dvě háčkované střapaté brože, tímto se Zuzance děkuji,protože dala dnes na blog originální fotku mých kytiček, které mi uháčkovala  ,tak jsem je dnes zkopírovala od ní, s jejím dovolením. Jsou krásné, moc se Zuzce povedly.Musím přijít na to, jak se háčkují a zkusit je také uháčkovat.  Měla jsem minulý týden rozbitý počítač, odešel mi operační systém a mám nový, se kterým tedy nejsem úplně kamarád. Dnes jsem pěkně nafotila, knížky i kytičky, ale nepodařilo se mi je stáhnout z pamětové karty fotoaparátu do počítače.Hledala a hledala a nenašla ,kde že fotky jsou.
Zuzko, snad nevadí, že jsem si obrázek půjčila. Jsem moc ráda, že jsem našla takovou skvělou , i když zatím jen virtuální přítelkyni. Snad se nám někdy podaří se setkat i naživo! Dárkem jsi mne opravdu potěšila, první knížku už mám skoro přečtenou, vyprávění Lenky o jejím životě v Provence je zajímavé!

Mám ze školy dva týdny volna, na hledání praxe, tak snad se mi podaří ji někde v okolí najít.Musím odpracovat 200 hodin v Domově důchodců zdarma, abych splnila podmínku certifikátu Home care support Fetac 5 Level.
Zatím jsem absolvovala jeden pohovor, zde ve Virginii, který ale nedopadl dobře, ne však mou vinou. Stále jsem čekala na Výpis z rejstříku trestů, praxi mi drželi do středy, výpis dorazil ve čtvrtek. Smůla, co říkáte?
Doufám, že se mi podaří brzy najít jiný Nursing home, kde bych praxi mohla udělat.
Dnes a včera jsem byla uklízet dva veliké domy, protože oprava počítače nebyla zrovna levná a tak se chystám do hajan. Přeji Vám všem mým čtenářkám krásný víkend!

11 komentářů:

  1. Pěkný dárek ti Zuzka poslala, i ty bambulky jsou moc pěkné:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zrovna jsem si říkala,že už asi spíš.Ale kdepak...sova ještě nespí.Děkuji Ajko za komentík.

      Vymazat
  2. teším sa s Tebou...
    ja som poslala minulý týždeň obálku s čelenkami pre 2 malé slečny...ale obyčajne a nie doporučene do NI. Do teraz neprišli....je mi smutno
    a držím prsty k hľadaniu praxe..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neboj Jani, určitě dojdou!Také čekám balíček s časopisy,odeslaný 21.6. a stále tu není! Děkuji za palečky,to se bude hodit,že na mne někdo myslí!Krásné prázdniny a hezký víkend!

      Vymazat
  3. Ahoj Marcelko, tak já dám na blog fotky originálních kytiček a můžeš si ji vyměnit. Radost druhým dělám velmi ráda a někdy dokážu vydržet a neprozradit nic předem. Jsem ráda, že knížky potěšily, než jsem je poslala, tak jsem si je stihla přečíst - obě jsou moc hezké a jsem ráda, že jsi mi poslala dobrý tip na čtení. ahoj a hezký víkend. Zuzana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je dobře,že sis je přečetla,mám posledních pár stran první a vrhnu se na Lanýže.Ahoj i Tobě a hezkou sobotu a neděli.Určitě jsi po hektickém týdnu ráda za víkend!Marcela

      Vymazat
  4. Ahoj Marcelko, pěkný dárek. Mj.Zuzka je skvělá, človíček s obrovským srdcem, moc mi pomohla. Krásný zbytek dne. Věrka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Věrko,však já vím,že je Zuzka zlatý člověk.Byla jsem u Tebe na blogu,moc se mi líbí!Přidala jsem si tě k mým blogům,které sleduji.Hezké dny s Tvojí rodinou přeji!Z blogu dýchá teplo domova a láska!Ahoj a díky za návštěvu u mne.Marcela

      Vymazat
    2. Marcelko, děkuji za moc milá slova. To potěší ze všeho nejvíce...Věrka

      Vymazat
  5. Marcelko,
    Zuzanka dokáže opravdu překvapit !
    První knížku Provance jsme četla, na druhou se chystám a kytičky se jí moc povedly :-)
    Moc děkuji za komentík!
    Včera jsem byla na UZ a vše je v pořádku!
    Tobě přeji krásné léto a ať najdeš brzy to správné pracovní místo !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je super,že UZ byl v pořádku!Moc držím palečky ,aby to tak bylo po celou dobu!Děkuji za přání!Tobě také krásné léto!

      Vymazat

Děkuji za Váš čas věnovaný mému psaní a za milá slůvka, ale i ta kritická,protože mne posouvají dál!