neděle 16. června 2013

Něco na zub...


Asi před hodinou mi napsala kamarádka ,že přijde s dcerkou na kávu.Jééé a já nemám nic ke kávě!Tak jsem šáhla do lednice pro hotové listové těsto,namíchala trochu tvarohu z polské prodejny s pudinkovým práškem a rádýlkem nařezala mašličky.Jen to pečení jsem nezvládla,ukazuji Vám půlku,protože ta druhá půlka je trošku tmavší.Začetla jsem se na jednom blogu I follow your dreams, šikovné Andrejky,která nádherně přetvořila svou pracovnu a hostinský pokoj a dávala o tom fota na MMB a oni ji za spoustu komentářů vyškrtli z MMB.Tak jsem na mašličky v troubě úplně zapomněla,ale až vůně mne zvedla od počítače.Taky se Vám musím pochlubit, u Rosy mi zůstala nějaká částka korunek,když mi šila tašku s pavímy oky a tak jsme se přes meil domluvily o ušití dvou taštiček,jen tak na klíče a kapesníky.Rosa je moc šikovná a jedna taštička už byla se mnou v minulém příspěvku na výletě u moře.Druhá ještě neměla premiéru,protože přemýšlím,že ji někomu daruji.


Ty se Rose povedly,že?Jinak ve čtvrtek a v pátek jsem měla další zkoušky praktické,z měření tlaku,teploty,váhy, kontroly moči a dýchání.Za kontrolu moči, mi paní učitelka sebrala půl bodíku z pěti možných,třásly se mi ruce a lakmusovým papírkem se nechtěně dotkla dozy,na které je tabulka k vyhodnocení.No, přece jen jsem byla trošku nervozní ,i to se může stát.Jinak vše ostatní plný počet bodů.Tento týden mám školu celých pět dní a pak možná až deset dní volna.přemýšlela jsem zaletět se kouknout na týden domů,ale letenky jsou takto narychlo koupené docela drahé.Tady již mají děti prázdniny od začátku června a proto tzv.letní sezona,kdy letenky vyletí cenově,aby Aer Lingus vydělal.No škoda,že nám o tom volnu neřekly dříve.Mějte se moc krásně,hezký zbytek neděle Vám všem a hlavně sluníčko a žádný déšt!

6 komentářů:

  1. Ahoj Marcelko, ty mi děláš chutě:-) Po včera upečené bublanině (polovina z třešní a druhá z jahod, ještě jsem do části těsta přidala trochu kakaa a udělala "mramorový" základ) zbyl prázdný plech. Dostala jsem v pátek dvě jablíčka a tak jdu něco namíchat na malý plech a k snídani si udělám "domácí lučinu", už jsem ji dlouho neměla. ahoj a hezký víkend. Zuzana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No však už jsou pryč Zuzko,i ty tmavší!Takže nyní už jen salát k večeři a příprava do školy.Hezký začátek týdne,snad sis víkend užila!Marcela Na tu lučinu se taky chystám,už mám jogurt,zas nemám smetanu.

      Vymazat
  2. Šátečky vypadají skvěle, hned bych si kousek vzala:-)))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  3. Rychlé a dobré a v kombinaci s tvarohem úplně nej...Moc chutnaly.Díky Ajko za komentář,měj se moc hezky!

    OdpovědětVymazat
  4. Marci,moc zdravím a chválím taštičky i mlsání.Myslím,že nikomu tmavší barvička nevadila. A k ÚSPĚŠNĚ ZVLÁDNUTÝM ZKOUŠKÁM MOC GRATULUJU!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Blani děkuji Ti moc!Krásné pondělí a celý týden přeji!

      Vymazat

Děkuji za Váš čas věnovaný mému psaní a za milá slůvka, ale i ta kritická,protože mne posouvají dál!