pondělí 4. ledna 2021

2021

 

  

Jsme s Charliem ok, Jen mám nový notebook a neumím vložit ani fotku. Navíc s anglickou klávesnicí, tak hledám písmenka .Snad se to tento týden naučím. Ostatní fotky se stáhly ve formátu, který nemohu vložit. Omlouvám se moc. 

8 komentářů:

  1. Marcelko, jsme moc ráda!
    Těším se na příspěvky, moc tě zdravím a Charlieka hladím! Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Vse nejlepsi do noveho roku ,s notebook se to naucis chce to jen cas.

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Marcelko, hlavně, že jste OK. Taky se učím s tabletem, zvládneme to. Vše nej nej v novém roce a brzy na psanou.
    Krásné dny.
    Bohunka

    OdpovědětVymazat
  4. Marcelko, taky zdravím a věřím, že boj s technikou dovedeš do vítězného konce :D. Mějte se s Charliem krásně

    OdpovědětVymazat
  5. Marcelko, to jsem ráda ,že jsi OK a píšeš na blog. Už jsem měla obavu, zda Tě netrápí covid.
    Ani nevím, zda v pořádku docestovala moje šitá vánoční patchworková pohlednice?
    Ať se vám s Charliem daří moc dobře v novém roce. M.

    OdpovědětVymazat
  6. Do nového roku vám oběms s Charliem i všem blízkým hlavně zdraví a kapku štěstí, ostatní se zvládne.
    Hlavně jsem ráda , že jste ok, při tak dlouhé odmlce a koronaviru všude kolem člověka napadají různé blbé myšlenky.....
    JitkaM

    OdpovědětVymazat
  7. Jupí, jsem ráda , že zase píšete. Tak vše nejlepší do nového roku 🍀🍀🍀🍀🍀 Jana

    OdpovědětVymazat
  8. Našel jsem Mr. Pedro na blogu od někoho, kdo ho doporučuje každému, kdo hledá půjčku. Byl jsem tak nadšený a motivovaný být v této pozici finanční svobody, protože moje rodina hladověla, oslovil jsem pana Mr. Pedro v žádosti, kterou jsem mu řekl, můj životní příběh o finanční situaci, pošle mi formulář žádosti, abych vyplnil své údaje, což jsem udělal, poté, co mi poslal smlouvu o půjčce, předal jsem ji svému právníkovi k vyřízení podívejte se a poraďte mi jak dál. Podepsal jsem smlouvu o půjčce poté, co byla moje půjčka schválena před několika hodinami, banka mě kontaktuje ohledně převodu prostředků a poplatků, které musím uhradit na přepážce banky. bylo velmi příjemné pracovat s panem Pedrem a velmi mu děkuji za pomoc, kterou mi poskytl a která opravdu pomohla mé rodině hladovět. Kontaktujte prosím Mr. Pedro na e-mailu: pedroloanss@gmail.com, protože je vždy zaneprázdněn, ale mají s ním také dalšího profesionálního spoluhráče.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš čas věnovaný mému psaní a za milá slůvka, ale i ta kritická,protože mne posouvají dál!