pátek 1. listopadu 2019

Narozeniny

slavil pan V., o kterého pečuji. Chtěla jsem mu proto připravit nějaké pohoštění pro jeho gratulanty.


 Jako první jsem pro jeho přátele udělala pravý český guláš. A měl veliký úspěch, nezbylo nic. S chlebem a cibulí jim moc chutnal .




   A nesměl chybět dort. Pekla jsem dva korpusy, piškotové. 


Korpusy jsem po upečení nechala vychladnout .


A připravila lehký krém, z mascarpone a másla s pravým doma namletým vanilkovým cukrem, ovoněným luskem vanilky.


Na piškot jsem namazala domácí marmeládu, pak krém a na krém tekutou čokoládu.


Poskládala...
 

Namazala všechny strany....


Polila rozpuštěnou čokoládou  a nazdobila.
40 nemohla chybět. Panu V. bylo ten den krásných 40 let.


A pohoštění dovršila dvěma talíři jednohubek, s česnekovou a vajíčkovou pomazánkou.

Oslava se povedla, já tam nebyla do konce, byla to spíš taková pánská jízda pro hosty. 

Ale měla jsem radoíst, že všem chutnalo a že se vše snědlo! 

2 komentáře:

  1. Marcelko, pěkné občerstvení jsi připravila, nedivím se, že chutnalo.
    měj se pěkně

    OdpovědětVymazat
  2. Vzorně nachystáno, Marcelko!
    Přeji hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš čas věnovaný mému psaní a za milá slůvka, ale i ta kritická,protože mne posouvají dál!