úterý 18. prosince 2018

Upečeno!

Jak jsem návštěvě slíbila, tak jsem učinila. Upekla několik druhů vánočního cukroví. Něco už letělo tam k Vám, něco dostanou po krabičce ti, co ode mne dostávají na Vánoce každý rok a zbytek se snad sní a pokud ne vše, dám jako každý rok krabičku na mrazák. A vyndám na Velikonoce.


Začala jsem s perníčky.


Charlie bedlivě sledoval, zda zdobím hezky!


Teda, je to docela makačka !


Po perníčkách jsem upekla pudinkové, ne banánky, protože nemám strojek, ale vykrájela jsem stromečky. A pudinky použila letos karamelové, merunkový džem dovnitř!


Dortíčky mají polevu z hořké čokolády , jedna strana namazaná merunkovým džemem a ořechový krém.


Máslové košíčky s ořechovorumovou náplní, do náplně jsem nakrájela sušené brusinky.


Pařížské rohlíčky s caramelovým krémem.


Mandlovky, linecké kolečko vespod, marmeláda, čoko krém, mandlová pusinka nahoře, ze strouhaných madlí, ochucená mandlovým likerem.


Linecké s domácí rybízovou , to nesmí chybět!


Kokosky, kávový krém, rybízový džem, linecké kolečko, poleva z hořké čokolády.



Vosí hnízda politá bílou čokoládou!


A na konec vanilkové rohlíčky!


Letos jsem vynechala pracny a ořechy, nepečené cukroví, kávová zrna, myslivecké knoflíky. 





A nakonec jsem včera upekla cukrovíčko Charlíčkovi, za tu svatou trpělivost, kdy místo hraní s ním s balonkem jsem jen stála u linky a u trouby.
Jsou podle receptu od Jarušky Redneval a tímto za recept moc děkuji!

A nyní už jen uklidit, nazdobit , nakoupit zásoby jídla a Vánoce mohou přijít!

                 Krásné předvánoční dny Vám všem přeji!                      

13 komentářů:

  1. Teda Marci, Ty jsi šikovná. Krásné vánoce Pavla

    OdpovědětVymazat
  2. Jste dokonala co vse zvladate.. Hezke svatky..rada Vas sleduji.. Zdr. Monika

    OdpovědětVymazat
  3. Marcelko, ty jsi hotová cukrářka! A to nejlepší nakonec, že :o) Charlií si nepochybně taky pochutná!
    Měj hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Marcelko!!!
    A já mám radost, že Charlíčkovi chutnají!!!
    On si je totiž zasloužil, když s tebou tak hezky pekl cukroví! Tvé cukroví- je jak z nebeské vánoční cukrárničky...ať všem chutná Marcelko!! Máváme s Barouškem...Jarka

    OdpovědětVymazat
  5. Teda - tys toho napekla. A navíc je to cukroví jak od cukrářky.
    Hezké dny

    OdpovědětVymazat
  6. Jen cumim u tebe je to jak ve velko vyrobne , mu jsme z vnuckou vcera pekly jen slepovane a rohlicky amely jsme toho dost. Tva velko vyroba je nadherna.

    OdpovědětVymazat
  7. Já doválela poslední kouličky, a tím je drobné hotové. Už jsem se naučila díky tomu že jsme jen dva doma a syn nemůže kvůli intoleranci na lepek, péct podstatně méně. Dneska ještě upeču štolu a pak začne kolotoč pro změnu kolem ryb a polévky.

    OdpovědětVymazat
  8. Marcela - Nordic Passion19. prosince 2018 v 15:57

    Teda tady je někdo asi profi cukrar, ne?! Tolik cukroví! A tak precizni!!! Úžasné. Přeju krásné svátky!!! M.

    OdpovědětVymazat
  9. Marcelko, teda ty jsi toho napekla a máš to jako od profíka :-) Já upekla našich oblíbenných 5 druhů, dnes dvoje kuličky a nevím jestli dopadnou úlky, tedy vosí hnízda :-))

    OdpovědětVymazat
  10. Je to nádhera, obdivujem vás. Ale tie plnené krémami. by som teda na Vianoce už nejedla. Po 6 a viac dňoch už nemôžu byť zdravotne bezpečné.
    Krásne Vianoce prajem.

    OdpovědětVymazat
  11. Já napekla tři druhy,perníčky .ty nejíme,jsou jen jako ozdoba na stromek,linecké a rohlíčky a stačí,k tomu ještě vánočku...já jím jen trochu vánočky ale máte to pěkné,dasa

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš čas věnovaný mému psaní a za milá slůvka, ale i ta kritická,protože mne posouvají dál!