středa 6. prosince 2017

Podzimní výměna

Na blogu u Marty Rejnové jsem se zúčastnila již poněkolikáté  Podzimní výměny. Dostala jsem od šikovné Dany z blogu http://danaolga2014.blogspot.ie/2017/09/87-dala-jsem-si-oddych.html v obálce překvapení, dva šité povlaky na polštáře, v barevnosti hodící se ke mně na sedačku.

Daně ještě jednou moc děkuji, povlaky mi udělaly velkou radost, moc jim to u mne sluší a líbí se i Charlíčkovi, už ochutnával růžky!

Tady kouká trochu vyděšeně, protože ho nutím chodit do větru a deště... to se mu ale vůbec nelíbí!

Já tvořila pro Zdenku z blogu http://zmalechaloupky.blog.cz/1711, v její oblíbené modré barvičce a přidala pro štěstí irského andílka a vosk s přírodní vůní. A podzimní dýni, malinkou.


Moc mne mrzelo, že jsem tvořila v době, kdy jsme s Kesynkou bojovaly s její nemocí a taky bylo víc práce v domečku okolo malování a tapetování a tak dárek , původně vymyslený jsem nakonec musela přehodnotit. Ale od Zdenky jsem dostala pěkný mail s poděkováním, že jsem jí udělala radost. A o tom výměny jsou...navzájem se překvapit a udělat té na druhé straně dárkem radost!
Tímto děkuji i Martě za uspořádání Podzimní výměny a těším se , až bude nějaká další!

Přeji Vám všem krásný adventní čas a já jdu strouhat ořechy na těsta. Už peču cukroví a nějaké Vám ukáži příště. Mějte se krásně, u nás leje jak z konve a do toho fouká silný vítr, tak u té trouby mi dnes bude určitě lépe!


2 komentáře:

  1. Přesně tak, Marcel,o tom ty výměny jsou ☺️. Ať se cukroví daří. M.

    OdpovědětVymazat
  2. Marcelko, ještě jednou děkuji za krásný dárek :-) I ty jsi dostala moc pěkné polštářky :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš čas věnovaný mému psaní a za milá slůvka, ale i ta kritická,protože mne posouvají dál!