neděle 15. března 2015

Neděle před týdnem...

Slepice  na fotce jen dvě, ale mají jich snad deset a kohouta.

Chlapeček je závislák, nehne se ode mne

Irenka a její farma, vlevo nový skleník z boudy, kde vloni sušila prádlo

Seznámení s Arym nebylo v pohodě, Ary dvakrát držel Chlapečka za krk a dával mu tím najevo, KDO je tady pánem

Nová kočka, Irenka ji našla na silnici, asi ji někdo porazil autem. Vyléčila a už je jejich

Irenčiny záhonky jsou připravené na kytky

Vládík pekl husu a udělal moravské zelí na slanině, já dělala bramborové knedlíky, které Irena , pocházející z Litvy nezná.

Husa byla výborná, ale masa na ní moc nebylo. Tudíž prý na jejich mini farmu přibudou husy. No to mám radost... snad je do  Velikonoc, kdy budeme s Chlapečkem farmu hlídat, neseženou. Těch já se bojím...
Minulá neděle byla seznamovací. Chlapečka s Arym. Při té příležitosti jsem byla pozvaná k Irence a Vládíkovi, kterým jsem hlídala dva týdny farmu vloni v létě. Nyní letí na Velikonoce do Litvy a já s Chlapečkem máme být na vesnici v jejich domku, krmit slepice, kočku a chodit s Arym na dlouhé procházky. No nevím, jak to zvládneme, protože Ary na Chlapečka docela žárlí a pořád ho chytal za krk. Já se bála ,že mi ho zakousne, ale z Chlapečka se vždy v ten moment stala nehybná socha a páníčci Aryho oba vždy vystartovali na Aryho s křikem, takže se nic nestalo. Ale jak je uhlídám na Velikonoce já sama, to jsem tedy zvědavá. Vládík upekl půl husy a udělal moravské zelí na slanině, já ukázala Irence jak se dělají naše bramborové knedlíky. Bylo to krásné slunečné odpoledne.  Krákory už se k nim nevrací, odletěli , když dospěli. Jedna se vracela ještě asi dva měsíce, ale nyní už je dloho neviděli. Vloni jsem pečovala ještě o tři kočky, ale ty bohužel už nejsou. Mají novou, takže budu mít o co pečovat.

1 komentář:

Děkuji za Váš čas věnovaný mému psaní a za milá slůvka, ale i ta kritická,protože mne posouvají dál!