pondělí 4. listopadu 2013

Zucchini Gratin-Okénko anglického jazyka

I have today for you a recipe  from zucchini. This zucchini gratin is very tasty. So here goes a recipe for zucchini gratin! You need:
  • 800gr zucchini
  • 1 tblsp salt
  • 2 finely diced onion
  • 2-3 cloves of garlic
  • 2tblsp olive oil
  • 1,5 dcl cream
  • 150 gr grated cheese
  • 1,5 dcl rice
  • basil
  • pepper to taste
  • bread crumbs
  • grated parmesan cheese
Grate zucchini and add salt.Wait a few minutes, then drain and press off moisture. Cook rice,onion and garlic, add zucchini and let simmer for 5 minutes. Add cream and bring to the boil. Add grated cheese. When melted add the rest. Place in an ovenproof dish, add  bread crumbs and grated parmesan cheese on top.
Bake for 10-15 minutes in 180 C.
I made the zucchini gratin for my own lunch today, I hope, you will enjoy the recipe !

5 komentářů:

  1. Marcelka, to vyzerá byť prudko jedlé...musím vyskúšať...teraz cuketku nemám, iba oranžové tekvice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janino, myslím že by to šlo i z nich- tekvic, jak Ty říkáš! Zkusit se má všechno a třeba by to bylo ještě chutnější!

      Vymazat
  2. Marci,recept vyzkouším,cukety mám ještě ze zahrady,dneska o přestávce jsem sklidila asi dvě malinké poslední,je už zima,jsou na nich ještě květy a úplně malinkaté,ale nedorostou.

    OdpovědětVymazat
  3. Helenko, je to dobré studené i teplé, já si k tomu dala červenou řepu na kyselo a bylo to super! Nějak nemusím moc maso poslední dobou. Jsem ráda, že jsi mne našla!

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji za receptík, však už se mi stýskalo po anglickém okénku:-) - ale chápu důvody jeho absence. Musím doplnit znalosti některých slovíček. Já bych toho chtěla ještě tolik stihnout......a ten čas tak letí.......ahoj a mávám k severu:-) Zuzana

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš čas věnovaný mému psaní a za milá slůvka, ale i ta kritická,protože mne posouvají dál!