neděle 24. března 2013

Háčkování za odměnu...

Kulatý polštář ze všech zbytků růžové,moje páteční práce večerní.

A od včera jsem byla u Blanky na blogu a zkusila její nádherný kulatý šedobílý.

Tu radost s háčkem jsem si udělala,protože jsem v pátek v pět odpoledne dopsala poslední osmou práci na předmět Communication a ve středu šanon odevzdám a budu mít první z osmi předmětů uzavřený.Hurá!
Moc Vás všechny zdravím z rozfoukaného Irska.Dnes je venku fučák ,jak kdyby měla začít znova zima a ne jaro.Já trávila po dlouhé době s nohou na židli u háčkování,krásně jsem si u toho popřemýšlela,zkoukla pár seriálů v archívu a filmů,čerpala tím síly na nové předměty.Jsem moc štastná,že předmět,kvůli kterému jsem to chtěla po dvou týdnech na začátku vzdát a i brečela jak želva,mám konečně uzavřený.Ve středu odevzdám své práce-eseje,o komunikační technologii,o Alzheimru-esej i strukturovanou verzi,dopis se stížností,životopis,motivační dopis,recenzi na knihu a zákon o důstojnosti a respektu ke starým lidem,objednávku letenky atd.Absolvovala jsem i dvě ústní zkoušky-pohovor -žádost o práci a prezentaci mé eseje o Alzheimru.Tady se hodnotí procenty.Například z toho pohovoru jsem mohla získat deset procent-mám šest.Prý jsem nebyla sbevědomá a neměla žádnou otázku.4tyřikrát mi dala 1,5bodu ze dvou a za tu nepoloženou otázku nic-nulu.Naše učitelka-motorová myšš,jak jsem ji já nazvala,nám cizinkám včera nezapomněla připomenout,že ONA práci v cizí zemi nepotřebuje,takže ani náš jazyk,že sice obdivuje,že se domluvíme třeba třemi a více jazyky,já tam psala ještě ruštinu a němčinu,ale že když jsme zde a chceme tady pracovat,že máme přestat mezi sebou mluvit i doma naší rodnou řečí a začít komunikovat JEN anglicky.Vím,že má částečně pravdu,cizí řeč je hlavně o neustálém učení se.Ale ton,jakým nám to před ostatníma podala,se mi nelíbil.přišlo mi to od ní nefér.Mohla nám to sdělit mimo ostatní.Ale její předmět ve středu končí a já doufám,že ostatní zvládnu stejně jako tento.Musím být ze všech ohodnocena minimálně 65 procenty abych měla na certifikátu-udělala.tak já jdu háčkovat,zítra mám ještě volno a Vám všem krásný zbytek dne!

9 komentářů:

  1. Ahoj Marcelko, tady také fouká studený severní vítr a teploty jsou pod bodem mrazu i když svítí sluníčko. Chtěla jsem mýt okna, ale v tomhle počasí to nemá cenu. Háčkování ti jde skvěle. Já si vyháčkovala zánět šlach, když jsem nic nedělala, tak to bylo o něco lepší, ale připravuji dárek a tak jsem chvíli háček používala a teď mám problémy udržet něco v ruce. Musím vymyslet jinou techniku k večerní televizi i když už asi tři dny chodím spát v osm večer:-) Jsi šikulka, že jsi předmět u "motorové myši" zvládla. Určitě to dobře dopadne i s ostatními zkouškami. Čteš knížky v angličtině? Já se o to občas pokouším, ze začátku jsem hodně používala slovník, ale později jsem si význam neznámého slova domyslela. Mám rozečtené povídky, ale poslední dobou nečtu ani v češtině. Posílám pozdrav za moře a přeji hezký zbytek neděle. Zuzana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zánět šlach na ruce pěkně bolí,ale někde jsem četla dobrý recept na samoléčbu,vyhledám a pošlu Ti na meil.Jsou to obkldy na noc.Tady tím Gábina trpěla taky a ten recept jí pomohl,během dvou nocí si zápěstí obkládala a tehdy mi řekla,že bolesti skoro zmizely.po týdnu již dělala vše a dodnes se bolest nevrátila.Knížky v angličtině nyní čtu jen ty ze školy,i tak jich je dost.Pořád používám slovník i překladač.Zkouším i noviny a časopisy ,ale je to fuška.jdu najít ten recept a pošlu Ti majlík.Hezký zbytek neděle Zuzko a nic nedělej raději.

      Vymazat
    2. Meilík máš s radou poslaný.Pa M.

      Vymazat
  2. Zdravím Marcelko,tak se mi to přece jen podařilo,u webovky byl uveden blkspot,a tak mi to nemohlo najet.Jsem překvapená další šikulkou a taky prací v zahraničí.Jinak motorová myš má pravdu,protože když je více lidí za stejné země v zahraničí,mluví mezi sebou rodnou řečí a nesnaží se.Žiji v Německu,vím o čem mluvím.Tady jsem si udělala certifikát z němčiny,jen abych něco dělala a podtvrdila si,že na to mám.Jsem znamení Panny a ty si budou pořád něco dokazovat.Jinak polštářky jsou moc krásné,k Blaničce taky chodím.Přeji krásný den,napsala jsem mailík.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Helenko,byla jsem dnes celý den pryč,jen co se najím,podívám se na mejlíky a odepíši.Děkuji moc za pochvalu mého tvoření.M.

      Vymazat
  3. Ahoj, pěkné háčkování!
    Přeji ať se daří a potřebné hodnocení získáš!
    Pěkný den. Marie

    OdpovědětVymazat
  4. Ahojky Marci!
    Tak vidíš!!!
    Pěkně ti to háčkování jde,polštářek bude parádní!!!
    A mám radost s tebou,že neoblíbený předmět je zmáknutý a uzavřený.S ostatníma to bude určitě brzy stejné.
    Marci,chci ti moc a moc poděkovat za velikonoční přáníčko.
    A zajíček je luxusní,udělala jsi mi velkou radost!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Blani to já ráda,dělám radost a polštář ted musí chvíli počkat,od zítřka jsem zas student.Až v pátek se na něj zase vrhnu!A přáníčko je tam brzy,jsem překvapená.Hlavně,že Tě potěšilo.M.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš čas věnovaný mému psaní a za milá slůvka, ale i ta kritická,protože mne posouvají dál!