čtvrtek 21. února 2013

Nákup dne....

http://tocomebavi.blog.cz/rubrika/hackovani-odkaz na úžasné ptáčky od šikulky Blanky
Dnes jsem šla na poštu a musela jsem do obchodu s knihami,protože potřebuji knihu na kurz,kterou samozřejmě neměli.Zato měli vlnu-překvapivě v prodejně knih.Tak jsem koupila šedou 50gr klubíčko na dodělání nákrčníku,sice trošičku tmavší odstín,než byl původně,ale je pro mne ,tak mi to nevadí.A pak úžasný melírek v červené,ze které budu háčkovat ptáčky na záložku do knížky.Záložku budu háčkovat na přání jedné šikuly,co mi pomáhá s tímto blogem. Dnes jsem ještě u Blanky na jejím blogu viděla úžasné pípálky,které taky budu muset vyzkoušet!Odkaz se mi umístil nahoře a já zase koumám,jak ho přidat,tam kam chci.Vám přeji hezké odpoledne a já se jdu učit!

2 komentáře:

  1. Ahoj Marcelko, já už se nedivím ničemu, ani prodeji vlny v knihkupectví:-) Odkaz se ti vloží na to místo, kde je aktuálně umístěný kurzor. Pokud na něj klikneš, objeví se řádek s nabídkou, co můžeš udělat (já ho mám modrý) a mohu odkaz vymazat, přesunu kurzor a vložím na to místo, kam chci. Stejně to je i u vkládaných fotografií. Budu se těšít, že vložíš fotku záložky, až ji uháčkuješ. Ahoj z ČR Zuzana

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Marcelko!
    Tak já odkaz napíšu v textu, "namodřim" ho, kliknu na kopírovat, kliknu nahoře na odkaz a tam dám vložit a je hotovo.
    Máte supr knihovnictví, když tam mají i vlnu:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš čas věnovaný mému psaní a za milá slůvka, ale i ta kritická,protože mne posouvají dál!